به پرونده تبانی در مسابقات فوتسال ایران رسیدگی می‌شود
نوشته شده توسط : xmovies
تیم فوتسال پرسپولیس

پرسپولیس تایید کرده که تیم فوتسال این باشگاه در بازی مقابل گیتی‌پسند تبانی کرده است

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به پرونده تبانی در فوتسال رسیدگی می‌کند

حسین عبداللهی، دبیرکمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران از تعیین هیئتی ویژه برای رسیدگی به پرونده تبانی در جریان رقابت‌های فوتسال خبر داده است.

تیم فوتسال پرسپولیس در هفته آخر لیگ برتر فوتسال ایران در حالیکه نیمه نخست را ۲-۲ مساوی کرده بود ۱۱ بر ۲ در مقابل گیتی‌پسند اصفهان شکست خورد.

پیروزی گیتی‌پسند با این نتیجه، موجب شد که این تیم تنها با تفاضل یک گل از رقیب اصلی خود تیم شهید منصوری قرچک پیشی بگیرد و قهرمان امسال لیگ برتر فوتسال ایران شود.

در پی این اتفاق و انعکاس اعتراضات درباره وقوع تبانی در این دیدار در رسانه‌ها، باشگاه پرسپولیس اقدام به بررسی فیلم این بازی نمود و انجام تبانی را تایید کرد.

همچنین، آقای عبداللهی از یک پرونده تبانی در حال بررسی دیگر نیز خبر داده است که بر اساس آن در ابتدای فصل جاری لیگ برتر فوتسال، مالک باشگاه فولاد ماهان به رضا کردی، سرمربی وقت تیم فیروز صفه، پیشنهاد تبانی داده است. آقای کردی گفته از آنجاکه مالک هر دو تیم فیروز صفه و ماهان یکی است، از او خواسته شده بود که در دو بازی مقابل فولاد ماهان ببازند تا احتمال قهرمانی ماهان بالا برود.

احتمال انحلال تیم فوتسال پرسپولیس

محمد رویانیان

محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، از احتمال انحلال تیم فوتسال این باشگاه خبر داده است

محمد رویانیان، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، نیز در اقدامی کم سابقه ضمن تایید خبر تبانی، گفت کمیته‌ای برای بررسی این موضوع و وضعیت تیم فوتسال این باشگاه تشکیل شده که درباره انحلال احتمالی این تیم نیز تصمیم‌گیری خواهد کرد.

از سوی دیگر، محمو سالارکیا، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس نیز از اخراج سرپرست و بازیکنان خاطی این تیم خبر داد و گفت که ۳۰ درصد از مبلغ قرارداد کلیه بازیکنان تیم فوتسال این باشگاه کسر خواهد شد.

آقای سالارکیا تاکید کرده که براساس مدارک موجود برخی از بازیکنان با تیم گیتی‌پسند تبانی کرده بودند.





:: برچسب‌ها: روز , روز تعطیل , کلیسا ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: